puchasing training - procurement training negocierea in achizitii

Purchasing training | Procurement Training | Curs Buyer – de la Junior la Expert

puchasing training - procurement training negocierea in achizitii

Descriere sumară Purchasing Training

cursul se organizează la cererea companiilor

În funcție de obiectivele companiei dumneavoastră cursul de purchasing  se personalizează să se plieze perfect pe cerințele dumneavoastră. Astfel, studiile de caz, exercițiile, negocierile și tot conținutul prezentat va fi adaptat specificului de business.

Achizițiile (procurementul) reprezintă elementul și veriga cheie fără de care întregul mecanism al afacerii riscă să se prăbușească în situații deosebite. Probabil, procurementul este departamentul care trebuie să găsească echilibrul corect între: timp, cost și calitate.

procurement training rol achizitor

Obiectivele acestui Purchasing Training este să transforme un simplu achizitor sau un nou angajat în Expert Buyer astfel încât să îndeplinească cu succes următoarele activități:

  • Să găsească echilibrul corect între timp, costuri și calitate
  • Să alinieze fiecare achiziție la strategia, obiectivele companiei și proiectele curente
  • Să se descurce într-un context în care furnizorii de încredere sunt puțini
  • Să maximizeze profitul și să reducă riscurile
  • Să negocieze bine cu furnizorii unici
  • Să știe să negocieze în situații tensionate sau sub presiune
  • Să planifice achizițiile într-un mod corect
  • Să gestioneze clar și transparent procesele de achiziție
  • Să asigure o comunicare eficientă cu departamentele implicate
  • Să îmbunătățească în mod continuu întreaga activitate de purchasing

Obiective Purchasing Training (procurement)

Agenda Purchasing Training

Mai jos vă prezentăm tematica orientativă pentru cursul de purchasing.

Prealabil cursului este necesar ca trainerul să discute cu persoana responsabilă pentru a culege informații în vederea personalizării cursului. În funcție de prioritățile identificate, această tematică poate fi modificată. Pot fi adăugate noi puncte prioritare pentru compania dumneavoastră şi de asemenea altele pot fi eliminate. 

SESIUNEA 1

Introducere în achiziții

  • Etapele procesului de achiziție
  • Modele de Cost și Analize de Cost
  • KPI în achiziții
  • Gestionarea așteptărilor persoanelor direct interesate (clienți interni, stakeholderi).
  • Asigurarea unui proces transparent și controlat

SESIUNEA 2

Pregătirea Negocierii / Achiziției

  • Strângerea de date despre furnizor, informații pe care acesta nu dorește sa le ai
  • Verificarea furnizorilor atunci când este nevoie
  • Pregătirea echipei de negociere
  • Informare și definirea strategiei
  • Setarea obiectivelor
  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor (modelul Peter Krljic)
  • Definirea limitelor negocierii

SESIUNEA 3

Negocierea eficientă în purchasing

  • Identificarea furnizorilor potriviți
  • Organizarea de licitații și evaluări de oferte
  • Plasarea de comenzi în baza contractelor încheiate
  • Derularea și gestionarea contractelor
  • Renegocierea contractelor încheiate
  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor (modelul Peter Krljic)

SESIUNEA 4

Tipuri de negocieri

  • Negocieri competitive
  • Negocieri investigative
  • Negocieri colaborative
  • Negocieri inovative

SESIUNEA 5

Probleme specifice ale negocierii din perspectiva departamentului de achiziții

  • Cum se negociază cu furnizorii unici
  • Negocierea prețurilor
  • Negocierea termenelor de livrare
  • Cum se calculează TCO si importanța sa în procesul de negociere
  • Negocierea în condiții în care sunt termene limită foarte strânse
  • Încadrarea în bugete strânse
  • Cum se calculează TCO si importanţa sa în procesul de negociere
  • Când e mai inteligent să porți o negociere pe email și când trebuie sa eviți asta

ÎNTERACTIVITATE

Business GAMES în purchasing

În vederea unui impact crescut în cursurile de purchasing folosim și o serie de Business Games licențiate și testate la nivel  internațional.

Aceste jocuri pe de-o parte sunt stimulative și interactive, iar pe de altă parte scot la lumină noi concepte, noi atitudini și clarifică în foarte mare măsură cum conceptele prezentate și felul acestora sunt integrate în business. 

Loc desfășurare purchasing training

Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea

Durată purchasing training

minim 2 zile (8h/zi)

Modalitate desfășurare

La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord

Număr participanți în grupă

Minim 6 Participanți – Maxim 12 Participanți

Solicitare Ofertă

Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa business@traininguri.ro

Detalii Administrative Purchasing Training

Până acum peste 1000 de companii au acordat încredere Extreme Training

logo arcadia
logo benjamin moore
logo brd
logo continental
logo dpd
logo draxlmaier
logo kiss fm
logo loteria romana
logo petrom
logo real
logo telecom
logo universitatea bucuresti

Previous
Next
1
echipă

Peste 30 de experți pasionați împreună cu personalul administrativ dedicat fac ca imposibilul să devină posibil. 

0
ani experiență

din 2005 sprijinim oameni și companii să performeze și să genereze rezultate remarcabile.

1
companii

Peste 1000 companii ne-au oferit încredere și au ales Extreme Training pentru servicii personalizate sau cursuri open.

1
cursanți

Extreme Training a instruit până în acest moment peste 20 000 de oameni 

training

Cursuri Deschise

Peste 80 de cursuri sunt fixate în agenda de traininguri. Aceste traininguri sunt destinate atât persoanelor fizice cât și juridice și au loc în următoarele orașe: București, Brașov, Constanța, Iași și Timișoara.


Vezi AGENDA

cursuri companii

Programe pentru companii

Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii: Vânzări, Management, Eficientizare, Resurse Umane, Legislație, Eficientizare și Well-Beeing.


Vezi detalii

Te-ar putea interesa și:

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *