curs customer care

Customer Care – curs personalizat pentru companii

curs customer care

Descriere sumară curs Customer Care

cursul se organizează personalizat la cererea companiilor pentru grupe mai mari de 6 persoane.

Dacă aveți un număr mai mic de 6 participanți vă sfătuim să accesați cursul de customer care în regim open: Detalii prin click aici!

Clienții sunt bunurile cele mai importante ale unei companii. Grija față de aceștia și modul în care gestionăm relațiile cu ei contribuie la succesul firmei. Vânzările și profitabilitatea firmei depind de satisfacția clienților.

Acest curs este focusat pe situațiile frecvente cu care se confruntă personalul care acordă asistență clienților și pe modul în care aceste situații pot fi abordate în mod profesionist.

Personalizare curs Customer Care

Acesta este și beneficiul major al unui curs personalizat pentru că se va potrivi cu nevoile și cu tipul companiei dumneavoastră.

Astfel, cursul de Customer Care se va personaliza în funcție de domeniul de activitate, de tipul de clienți cu care lucrați, de felul în care se asigură serviciile de customer care  și de nivelul participanților.

Domeniul de activitate?

Fiecare domeniu are particularitățile lui, prin urmare acest curs de customer care va fi personalizat în funcție de domeniul de activitate al companiei dumneavoastră.

B2B sau B2C?

Din experiența noastră, în livrarea unui curs personalizat este important cine sunt clienții companiei. Extreme Training are capacitatea de a livra ambele tipuri de programe, fie separat, fie în combinație punctând diferențele B2B – B2C.

La telefon sau față în față?

Cursul de customer care poate fi adaptat serviciilor de customer care oferite față în față, la telefon sau cum este cazul în multe situații putem mixa cele două căi prin care se oferă serviciul de relații cu clienții.

Nivel dificultate?

În funcție de nivelul echipei ce urmează a fi instruite cursul poate avea o abordare accesibilă începătorilor, o abordare intermediară sau o abordare avansată.

Etape Curs customer Care

Ca model de bună practică recomandăm ca înainte de organizarea cursului să aibă loc un assessment minimal, după care se personalizează cursul, iar apoi are loc etapa de instruire. Este ideală și organizarea unui follow up la un interval de 3-6 săptămâni de la organizarea cursului

etape organizare curs customer care

Cursul de customer care se poate organiza în 5 variante

Chiar dacă noțiunea de customer care sau customer support pare că este una care înseamnă același lucru indiferent de domeniul de activitate sau natura businessului, intrând puțin în detalii este important să fie aleasă abordarea potrivită.

Mai jos aveți 5 variante posibile de organizare a acestui curs. Se pot organiza și combinații dintre ele, însă vă prezentăm aceste variante pentru a înțelege ce putem face noi și ce variantă este mai aproape de nevoile dumneavoastră de business. Pentru detalii complete despre oricare dintre variante vă rugăm să ne contactați.

Varianta 1

Essential Customer Care și Customer Service

Acestă variantă este focusată pe situațiile frecvente cu care se confruntă personalul care acordă asistență clienților și pe modul în care aceste situații pot fi abordate în mod profesionist.

Obiective Essential Customer Care și Customer Service

  • dobândirea abilităților de bază în relația cu clienții
  • pașii de bază în relația cu clienții
  • abordarea situațiilor speciale și a clienților dificili
  • cunoasterea specificității celor trei tipuri de abordări: faţă în față, pe email, la telefon
  • deschiderea interacțiunii cu clientul
  • gestionarea conversației
  • închiderea interacțiunii cu clientul
  • prevenirea și gestionarea reclamațiilor
  • durată curs: 2-3 zile

Varianta 2

Customer Experience – 6 elemente critice

În timp ce multe companii promit să ofere o experiență incredibilă a clienților, unii sunt mai buni. Acest curs este proiectat în jurul a șase elemente critice ale serviciului de relații cu clienții.

Obiective Customer Experience

  • conștientizarea modului în care comportamentul nostru influențează comportamentul clienților
  • dezvoltarea încrederii și dobândirea de abilități pentru rezolvarea problemelor
  • exersarea tehnicilor esențiale pentru a face față clienților dificili
  • motivarea participanților pentru a oferi servicii de calitate
  • exersarea celor 6 elemente critice in relați cu clienții
  • durată curs: 2 zile

Varianta 3

Customer service & Sales la telefon

Acest curs va ajuta personalul call centerului să profite la maximum de munca lor prin telefon, inclusiv înțelegerea celor mai bune modalități de ascultare și înțelegere. Fiecare interacțiune la necesită abilități de servicii pentru clienți și uneori are elemente de vânzare, pe care le vom explora în detaliu în cadrul acestui modul.

Obiective Customer Service & Sales la Telefon

  • dezvoltarea abilităților verbale
  • dezvoltarea abilități de a pune întrebări și de a asculta răspunsurile
  • strategii eficiente de negociere
  • crearea și folosirea de mesaje semnificative
  • tehnici de vânzări la telefon
  • valoarea personalizării interacțiunilor și dezvoltarea relațiilor
  • tehnici personalizate pentru gestionarea stresului
  • durată curs: 2-4 zile

Varianta 4

Customer Care Proactiv și Loialitate

Chiar dacă organizațiile la prima vedere par că nu vor avea niciodată timp să facă și customer care proactiv, la o analiză mai atentă multe companii au ajuns ala concluzia că îi costă mai mult pierderea unui client decât costul de menținere a aceste activități. În acest curs focusul este pus pe demersul proactiv pe care îl poate face o companie în relația cu clienții săi pentru fidelizare și loializare.

Obiective Customer Care proactiv și Loializare

  • conștientizarea valorii unui client loial
  • cunoașterea demersurilor proactive în customer care
  • creșterea valorii clienților
  • conectarea activității de customer care la activitatea de vânzare și/sau de marketing
  • durată curs: 1 zi

Varianta 5

Introducere în managementul relațiilor cu clienții

Acest modul este util pentru a înțelege diferitele aspecte ale managementului relațiilor cu clienții (CRM – Customer Relationship Management). De asemenea acest modul este util în identificarea profilului clienților, analiza componentelor cheie ale unui CRM și a felului cum se integrează un CRM într-o companie.

Obiective Customer Care proactiv și Loializare

  • înțelegerea termenilor și beneficiilor CRM
  • cunoașterea diferitelor componente ale unui plan CRM
  • elaborarea unei liste de verificare pentru pregătirea și succesul în CRM
  • Cunoașterea și înțelegerea modului în care un CRM creează valoare pentru organizații și clienți
  • Rolurile de dezvoltare care au cel mai mare impact asupra CRM
  • durată curs: 1 zi

Loc desfășurare training customer care

Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea

Durată training customer care

1-10 zile (8h/zi) este durata cumulată a variantelor de mai sus. Mai sus este specificată durata fiecărui curs. În funcție de obiectivele dumneavoastră, buget și nevoi vom crea o varianta care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.

Modalitate desfășurare

La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord

Număr participanți în grupă

Minim 6 Participanți – Maxim 12 Participanți/grupă

Dacă aveți un număr mai mic de 6 participanți vă sfătuim să accesați cursul de customer care în regim open:  Puteți verifica prin click aici dacă avem o sesiune fixata.

Tematica propusă

Tematica propusă mai sus este orientativă. În funcție de nevoile companiei, se personalizează tematica, se adaugă noi puncte sau se elimină din cele propuse. De asemenea cursul se calibrează pe durata dorită de dumneavoastră.

Solicitare Ofertă

Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa corporate@traininguri.ro

Detalii Administrative training Customer Care

Până acum peste 1000 de companii au acordat încredere Extreme Training

logo arcadia
logo benjamin moore
logo brd
logo continental
logo dpd
logo draxlmaier
logo kiss fm
logo loteria romana
logo petrom
logo real
logo telecom
logo universitatea bucuresti

Previous
Next

Vrei să venim în compania ta?

Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări, Eficientizare și Well Being .

Cursul de Customer Care sau un alt curs similar poate fi organizat în companiadumneavoastră și poate fi adaptat nevoilor companiei  atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa corporate@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737 499 499 / 0314252534 

Te-ar putea interesa și:

2 thoughts on “Customer Care – curs personalizat pentru companii”

  1. Buna ziua,

    Ma intereseaza sa urmez acest curs, eu deja lucrand in domeniul de Customer Care de cel putin 4 ani. Ce as dori sa stiu ar fi daca aceasta diploma pe care o oferiti dumneavoastra dupa finalizarea cursurilor este recunoscuta la nivel national si daca este recunoscuta de catre minister ?!

    Multumesc,

    O zi buna!

    1. Roxana Cozma - Extreme Training

      Buna ziua, Marius,

      Cursul Customer Care nu este acreditat ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari). Prin urmare, la finalul acestui training se obtine un certificat de participare emis de compania noastra. In ceea ce priveste recunoasterea certificatului la nivel national, aceasta depinde de conditiile impuse de solicitant (angajator).

      O zi excelenta !

Răspunde-i lui Roxana Cozma - Extreme Training Cancel Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *